objektivizacia-svalov-panvoveho-dna-tomfyzio
fyzikalna-terapia-hypervolt-therapy-tomfyzio

Liečba rázovou vlnou, impulzoterapia a mechanoterapia

Metódy, ktoré pomáhajú v každom veku

Rázová vlna, elektrostimulácia, elektrogymnastika, mechanoterapia sú všetky liečby, ktoré rôzne druhy elektrickej a mechanickej energie, s rôznou frekvenciou, na liečbu širokého spektra fyziologických porúch a pohybového aparátu.

Základom je u nás odborná diagnostika. Až následne vám odporúčíme pulznú terapiu, svalovú stimuláciu, či TENS, podľa aktuálneho stavu a vhodnosti liečby.

Stačí prísť a vyskúšať.

Prečo fyzikálna terapia u nás

zaruceny-progres-tomfyzio

Zaručený progres

bez-cakania-tomfyzio

Bez čakania

individualny-pristup-tomfyzio

Psychosomatický prístup

certifikovani-fyzioterapeuti-tomfyzio

Certifikovaní fyzioterapeuti

spickove-vybavenie-tomfyzio

Špičkové vybavenie

overene-metody-tomfyzio

Overené metódy

Účinky fyzikálnej terapie

Úľava pri bolestiach aj svalová stimulácia

Máme prístrojové vybavenie centra, ktoré

• zlepšuje svalovú silu a stabilitu kĺbov,
  • zlepšuje funkčné mobilitu a rovnováhu,
  • zvyšuje výkon,
  • uvoľňuje stuhnuté svaly, šľachy a fascie,
  • mobilizujte kĺby a okolité mäkké tkanivá.

Výhody fyzikálnej terapie

• pomáha zvyšovať prirodzené liečebné mechanizmy organizmu,
  • zmierňuje bolesť a s tým spojenú stuhnutosť kĺbov,
  • zvyšuje prietok krvi do ošetrovanej oblasti,
  • znižuje bolesť,
  • zmenšuje opuch,
  • pomáha zväčšiť rozsah pohybu a znížiť svalové napätie.

Význam a prínos terapii

Ako vám vhodná fyzikálna terapia môže pomôcť?

Liečba rázovou vlnou ShockMaster pomocou vysoko-energetickej tlakovej vlny pôsobí na tkanivá. Hlboko ich prekrvuje a tým nabudzuje k regenerácii. Pomáha odstrániť zápal, preliečiť poškodené mäkké tkanivá, nabudiť poškodenú chrupavku k regenerácii a urýchliť hojenie kostí a tým uľaviť od bolesti.

Liečba bezbolestnou rázovou vlnou Shock Wave dual spája najmodernejšie využitie rázovej vlny s diatermiou, ktorá pôsobí na ovplyvnenie bolesti a naštartuje efektívnu reparáciu kostených a svalových štruktúr.

Liečba TENS – Compex využíva účinky rôznych impulzov elektrického prúdu na zmiernenie alebo úplné potlačenie bolesti pomocou elektród umiestnených na koži, a taktiež sa využíva pre elektrostimuláciu svalov alebo nervov s cieľom korigovať ich porušenú funkciu. Možnosť využitia prístroja je aj pre elektrogymnastiku svalov pre zvýšenie ich tonusu.

Liečba masážnou pištoľou Hypervolt plus pomáha ošetriť napätie a stuhnutosť svalov, ovplyvňuje regeneráciu a lokálne prekrvenie mäkkých štruktúr, pomáha pri zraneniach a pomocou vymeniteľných nástavcov môžeme využiť rôzne druhy masáží.

terapia-razovou-vlnou-shock-wave-tomfyzio
fyzikalna-terapia-hypervolt-therapy-tomfyzio
fyzikalna-terapia-razovou-vlnou-shockwave-tomfyzio
fyzikalna-terapia-chodidla-tomfyzio
compex-therapy-a-hypervolt-therapy-tomfyzio
compex-therapy-tomfyzio

Referencie našich klientov

Kto sa o vás bude starať?

PhDr. Mgr. Šárka Tomková, Phd.

Šárka je jednou z najvyhľadávanejších odborníkov na fyzioterapiu na Slovensku. Už viac ako tridsať rokov sa stará o profesionálnych športovcov, ľudí s aktívnym životným štýlom, budúce mamičky aj bábätká a pomáha im riešiť akútne aj chronické zdravotné problémy pohybového aparátu.

„Fyzioterapia ma baví. Vie efektívne vyriešiť mnohé zdravotné problémy klienta. Často malou zmenou stereotypov vidíme efekt.
Baví ma hľadať problém. Každý problém je iný. Rovnako, ako pacient, čo ku mne prichádza. Pracujem s terapiami, kde chápem podstatu a viem ich uchopiť. Viem pochopiť súvislosti, prečo to funguje. Viem pacientovi vysvetliť, prečo sa deje, ako sa to deje, čo sa zlepšuje.“

“Počas diagnostiky spoločne prídeme na príčinu, manuálnymi technikami úľavíme akútnym symptómom a ukážeme si efektívne cvičenia a režimové opatrenia, ktoré môže robiť v bežných denných činnostiach“.

Mgr. Ján Tomko

„Procedúry fyzikálnej terapie v sebe skrývajú široké portfólio účinkov a aj napriek tomu, že tieto účinky poznám, tak efektivita zvolenej terapie je u každého pacienta rozdielna. Práve táto skutočnosť ma pri týchto procedúrach najviac fascinuje.“

Cena fyzikálnej terapie

35 eur / 30 minút

Prvá terapia je súčasťou úvodnej diagnostiky pohybového aparátu.