Kedy Vám vieme pomôcť?

Ak ste chorí, zranení, rozladení, unavení, či nespokojní so svojím fyzickým alebo duševným stavom, príďte k nám.

Uvádzame krátky zoznam možných problémov:

• Bolestivé stavy – Bolesti hlavy, bolesti chrbtice – pri výrastkoch, pri vyskočenej platničke, reumatické, po úrazoch či pri jednostrannom preťažení, bolesti kĺbov reumatického či poúrazového pôvodu, bolesti celého tela.
  • Celkové poruchy – Poruchy imunity, únava, nespavosť.
  • Problémy dýchacích orgánov – Chronická nádcha, alergie, astma, zápaly dutín, bolesti hrdla akútne či chronické zahlienenie, kašeľ.
  • Problémy tráviaceho traktu – Afty v ústach, pálenie záhy, žalúdočné problémy, problémy so žlčníkom, nafukovanie a plynatosť, chronické hnačky či zápchy, zápalové ochorenia čriev – Crohnova choroba či ulcerózna kolitída, hemoroidy, koliky.
  • Urologické problémy – Náchylnosť či opakované zápaly močových ciest, problémy s udržaním moču (inkontinencia), prostatické problémy, poruchy erekcie.
  • Gynekologické problémy – Nepravidelná menštruácia, bolestivá menštruácia a PMS, gynekologické zápaly, problémy s otehotnením, nedostatok materského mlieka, popôrodná vyčerpanosť, padanie vlasov, myomy, endometrióza, problémy v prechode, rednutie kostí.
  • Kožné problémy – Akné, ekzém, zápaly kože.
  • Omladzovacie techniky
  • Chudnutie
  • a mnoho ďalšieho….

Čínska medicína

Používame tradičné metódy čínskej medicíny, ktoré sa preukázali ako veľmi účinné po tisícročia. Tradičná čínska medicína je zdravovedný systém, kultivovaný niekoľko tisícročí, ktorý obstál v skúške času a po dlhú dobu svojej existencie pomohol mnoho miliónom ľudí, ktorý s postupujúcim časom nestráca na kvalite, ale získava na skúsenostiach.

Fyzioterapia

Fyzioterapia je nelekársky odbor, ktorý rieši diagnostiku, liečbu a prevenciu porúch pohybového aparátu. Naším cieľom je poskytovať komplexnú prevenciu a terapiu s individuálnym prístupom pre každého klienta. Služby poskytované klientom zahŕňajú rôzne metódy, postupy a techniky v kontexte modernej fyzioterapie. Vychádzajúc z našej dlhoročnej praxe aj na akademickej pôde poskytujeme fyzioterapiu v klinických odboroch, pri disfunkciách panvového dna, problematike motorického vývoja detí, ale aj v športovej fyzioterapii.

Algonix terapia

Ošetrenie rázovou vlnou. Ako jediné centrum na Slovensku sme vybavený prístrojom Algonix a vďaka tomu vám vieme poskytnúť prvotriednu prevenciu, liečbu aj rehabilitáciu pohybového systému.